donderdag 22 mei 2014

Groningers willen minder gaswinning

De inwoners van Groningen willen dat er minder gas wordt gewonnen, maar vinden niet dat de gaskraan dicht moet. Tot die conclusie komt de Rijksuniversiteit in een onderzoek onder een kleine 400 Groningers. Lees verder...



via http://goo.gl/ZTSwfG