zaterdag 3 mei 2014

Groningers vinden dodenherdenking belangrijk

Groningen is de provincie waar de meeste mensen de herdenking van oorlogsslachtoffers op 4 mei belangrijk vinden. Dat blijkt uit een enquete van Een Vandaag in samenwerking met RTV Noord. Lees verder...



via http://goo.gl/3AGr4r