dinsdag 6 mei 2014

Groningers straks makkelijker naar Duitse ziekenhuizen

Patienten uit Noord-Nederland kunnen in de toekomst makkelijker voor een behandeling naar een ziekenhuis in Duitsland. Onder leiding van het UMCG werken ziekenhuizen in de grensregio aan plannen die dit mogelijk maken. Lees verder...



via http://goo.gl/CvyRm1