Als het aan het stadsbestuur ligt, komt er een groot horecapand op de plek van de voormalige Naberpassage in Groningen. Op dit moment staan er twee kroegen op die plek. Die worden gesloopt. Lees verder...
via http://goo.gl/pqNAwC
via http://goo.gl/pqNAwC