Groningen
zondag 4 mei 2014
Garagebox in de Wilp afgebrand
De brandweer in Marum is zondagochtend vroeg uitgerukt voor een brand in De Wilp. Het ging om een houten schuurtje achter een leegstaand huis aan de Middenstraat.
Lees verder...
via
http://goo.gl/xnsZzA
Nieuwere post
Oudere post
Homepage