zondag 4 mei 2014

Garagebox in de Wilp afgebrand

De brandweer in Marum is zondagochtend vroeg uitgerukt voor een brand in De Wilp. Het ging om een houten schuurtje achter een leegstaand huis aan de Middenstraat. Lees verder...



via http://goo.gl/xnsZzA