Leekster Eagles is gedegradeerd naar de Eerste Divisie. De ploeg verloor de tweede wedstrijd in de nacompetitie met 4-0 van 't Knooppunt uit Amsterdam dat daardoor promoveerde naar de Eredivisie. Lees verder...
via http://goo.gl/Sm2H6v
via http://goo.gl/Sm2H6v