zaterdag 3 mei 2014

Draadje geknapt voor Leekster Eagles

Leekster Eagles is gedegradeerd naar de Eerste Divisie. De ploeg verloor de tweede wedstrijd in de nacompetitie met 4-0 van 't Knooppunt uit Amsterdam dat daardoor promoveerde naar de Eredivisie. Lees verder...



via http://goo.gl/Sm2H6v