Groningen
woensdag 21 mei 2014
D66: Rsg De Borgen in Leek behoeft nieuwbouw
LEEK - De gemeente Leek moet snel aan de slag met het opstellen van nieuwbouwplannen voor de huisvesting van de regionale scholengemeenschap De Borgen.
via
http://ift.tt/RauAGn
Nieuwere post
Oudere post
Homepage