dinsdag 6 mei 2014

'Rehwinkel blunderde'

Peter Rehwinkel had juist burgemeester van Groningen moeten blijven om zijn droombaan in Barcelona te kunnen krijgen. De PvdA'er vertelt dinsdag in een interview met de Volkskrant dat hij daar pas achter kwam nadat hij al ontslag had genomen in Groningen. „Ik meen echt dat mijn nieuwe functie niet te combineren was met het burgemeesterschap van een grote stad”, zegt hij.








via http://goo.gl/FvaYVk