De band uit de stad Groningen The Rising Sun is als eerste band geselecteerd om te mogen optreden bij de radioshow Cafe Martini XL die op Tweede Pinksterdag (9 juni) wordt uitgezonden. Lees verder...
via http://goo.gl/P7AB64
via http://goo.gl/P7AB64