vrijdag 23 mei 2014

Band The Rising Sun als eerste geselecteerd voor Cafe Martini XL

De band uit de stad Groningen The Rising Sun is als eerste band geselecteerd om te mogen optreden bij de radioshow Cafe Martini XL die op Tweede Pinksterdag (9 juni) wordt uitgezonden. Lees verder...



via http://goo.gl/P7AB64