Voormalig burgemeester Peter Rehwinkel van Groningen is niet actief voor de Europese organisatie UCLG. De PvdA'er had gezegd dat hij daar aan de slag zou gaan als vrijwilliger, om een centrum voor rampenbestrijding op te zetten.
via http://goo.gl/Azt4hL