maandag 5 mei 2014

Aardgaslek na botsing Drieborg

Op de Oudedijk in Drieborg was maandagmiddag korte tijd sprake van een aardgaslek in een verdeelkast. Vermoedelijk was de kast aangereden door een auto, waardoor het lek ontstond. Lees verder...



via http://goo.gl/TjFLxR