Groningen
maandag 5 mei 2014
Aardgaslek na botsing Drieborg
Op de Oudedijk in Drieborg was maandagmiddag korte tijd sprake van een aardgaslek in een verdeelkast. Vermoedelijk was de kast aangereden door een auto, waardoor het lek ontstond.
Lees verder...
via
http://goo.gl/TjFLxR
Nieuwere post
Oudere post
Homepage