SELLINGEN - De PvdA in Vlagtwedde wil een betere mobiele bereikbaarheid. Het raadslid Richart Joling zegt dat er nu verschillende plekken in de gemeente zijn waar je mobiel niet of nauwelijks kunt bellen of gebeld kunt worden. ,,En dat kan niet. Zeker als het om noodgevallen gaat, moet je 112 altijd kunnen bereiken.''
via http://ift.tt/1itXbyA
via http://ift.tt/1itXbyA