GRONINGEN - De visstand in de Waddenzee is de afgelopen 50 jaar flink achteruitgegaan. Van schol tot tong en van paling tot harder is het aantal vissen in de zee „nog maar een fractie van wat het in de jaren 60 was”, meldt de Waddenvereniging donderdag.
via http://ift.tt/1gOnrRU
via http://ift.tt/1gOnrRU