Groningen
dinsdag 22 april 2014
Vertrekborden stations ontregeld
De digitale borden op NS-stations zijn dinsdagochtend ontregeld door een grote storing. ProRail weet nog niet wat de oorzaak is.
Lees verder...
via
http://goo.gl/g8dLFZ
‹
›
Homepage
Internetversie tonen