dinsdag 22 april 2014

Vertrekborden stations ontregeld

De digitale borden op NS-stations zijn dinsdagochtend ontregeld door een grote storing. ProRail weet nog niet wat de oorzaak is. Lees verder...



via http://goo.gl/g8dLFZ