Twee leerlingen van een school in de stad Groningen hebben dinsdag een busje pepperspray leeggespoten in het schoolgebouw. Ze deden dat in een kleedruimte waardoor alle aanwezigen last kregen van geïrriteerde ogen en luchtwegen, liet de politie woensdag weten.
via http://goo.gl/lqQK7z