dinsdag 8 april 2014

‘SP in Stad is te behoudend'

GRONINGEN - De Groninger SP is in de collegeonderhandelingen buitenspel komen te staan, omdat die partij in de ogen van D66 te weinig veranderingsgezind is. Tegen informateur Hayo Apotheker zeiden Jetze Luhoff en Paul de Rook namens D66 dat met de SP goede afspraken zijn te maken, ,,maar ook heeft de partij een conservatieve houding.'' Ook zou de SP volgens D66 geen kerntakendiscussie willen en hebben de socialisten als collegepartij vooral oppositie gevoerd. Dat blijkt uit het rapport van Hayo Apotheker.



via http://ift.tt/PLewLa'