HOOGEZAND - Gemeentehuis en Kielzog theater/Kunstencentrum in Hoogezand zijn vandaag met onmiddellijke ingang gesloten tot in ieder geval komende maandag vanwege een asbestvondst. Dinsdag is de asbest aangetroffen. Dat was bij werkzaamheden ter voorbereiding op verbouwplannen.
via http://ift.tt/1hqNYKP
via http://ift.tt/1hqNYKP