HOOGEZAND - Het gemeentehuis en theater/kunstencentrum Het Kielzog in Hoogezand-Sappemeer blijven ook maandag nog gesloten. De gemeente verwacht zondagavond laat de uitslagen van het onderzoek naar de aanwezigheid en eventueel gevaar van het asbest binnen te krijgen.
via http://ift.tt/1iBzjrJ
via http://ift.tt/1iBzjrJ