dinsdag 22 april 2014

Fans laten zich massaal tronen

Het was druk, Tweede Paasdag, op het Centraal Station in Groningen. Niet met treinreizigers, maar met fans van de tv-serie Game of Thrones. Er stond een nep-ijzeren troon in de hal, en een lange rij mensen. Lees verder...



via http://goo.gl/r0fb9y