WINSUM - De fractie D66 in Winsum maakt toch onderdeel uit van de coalitie. Eerder leek het erop dat de partij niet mee zou doen met Gemeentebelangen, GroenLinks en ChristenUnie en de komende periode in de oppositie zou zitten.
via http://ift.tt/1eqZ2HR
via http://ift.tt/1eqZ2HR