GRONINGEN - Bij de ongeregeldheden zondagmiddag tijdens en na de wedstrijd tussen FC Groningen en Feyenoord zijn zeven mensen gewond geraakt. Dat meldde voorzitter van FC Groningen Hans Nijland net aan 'Dagblad van het Noorden'.
via http://ift.tt/1itDWtz
via http://ift.tt/1itDWtz