woensdag 5 maart 2014

Waterschap betreurt 'ongelukje' met dam

GRONINGEN - Het waterschap Noorderzijlvest bekijkt of er iets moet gebeuren aan de afgelopen zomer aangelegde dam in de Helwerdermaar, waardoor die vaargang is afgesloten voor de scheepvaart. De gemeente Eemsmond en de Federatie Watersportverenigingen Noord-Groningen zeggen dat vooraf niet met hen is overlegd. Bestuurslid Johannes Lindenbergh van Noorderzijlvest erkent dat er bij de verlening van de vergunning niet is gekeken naar andere belangen. ,,Dit mag niet weer gebeuren'', zegt hij.



via http://ift.tt/MMDTu5'ongelukje'-met-dam