vrijdag 14 maart 2014

Verontreinigde bodem Vosholen afgegraven

SAPPEMEER - Voorafgaand aan de bouw van een kindcentrum aan De Vosholen in Hoogezand-Sappemeer moet de bodem worden gesaneerd. De gemeente heeft opdracht gegeven om de bodemverontreiniging, waaronder asbest, rondom het ketelhuis en de schoorsteen af te graven.



via http://ift.tt/1iIjfKx