GRONINGEN - In de provincie Groningen komen veel meer OV-fietsen. NS-regiodirecteur Ineke van Gent overhandigde woensdagmorgen in Groningen de eerste twintig van de nieuwe reeks aan wethouder Joost van Keulen (VVD). Ze staan bij station Europapark. Later dit jaar kunnen abonnees van de landelijke OV-fiets organisatie ook een fiets huren bij het Noorderstation en de stations van Appingedam, Haren, Delfzijl, Loppersum, Winsum en Zuidhorn. Ook de P+R locaties Haren A28 en Hoogkerk krijgen OV-fietsen. Tot dusver werden ze alleen verhuurd bij het Hoofdstation, P+R Euroborg en het station van Winschoten.
via http://ift.tt/1i5t41N
via http://ift.tt/1i5t41N