woensdag 12 maart 2014

Startsein voor toekomstige stadsentree Groningen

GRONINGEN - Wethouder Joost van Keulen (VVD) heeft woensdag vanaf een ponton op het Winschoterdiep het startsein gegeven voor de bouw van de Sontbrug in Groningen. De foto is gemaakt bij het vertrek van het ponton op het Eemskanaal.



via http://ift.tt/N6hxDT