GRONINGEN - Het was zaterdagmiddag na de wedstrijd FC Groningen - Feyenoord onrustig bij de Euroborg in Groningen. Politie, ME en agenten te paard waren aanwezig om de rust te bewaren. De ME heeft kort moeten optreden bij een opstootje.
via http://ift.tt/1oCRws0
via http://ift.tt/1oCRws0