OUDE PEKELA - Het plastic moet vanaf 1 april in een aparte prullenbak in de gemeente Pekela. De gemeenteraad is dinsdagavond in de late uurtjes akkoord gegaan met een proef van een jaar om plastic gescheiden in te zamelen.
via http://ift.tt/1hJtgEd
via http://ift.tt/1hJtgEd