woensdag 5 maart 2014

Groninger (17) deelt klap uit na ruzie over hond

GRONINGEN - Een 17-jarige jongen uit Groningen, die zijn hond uitliet op een speelveldje aan de Wibenaheerd, heeft dinsdagmiddag een milieucontroleur geslagen.



via http://ift.tt/1dqgtVP