Groningen
woensdag 5 maart 2014
Groninger (17) deelt klap uit na ruzie over hond
GRONINGEN - Een 17-jarige jongen uit Groningen, die zijn hond uitliet op een speelveldje aan de Wibenaheerd, heeft dinsdagmiddag een milieucontroleur geslagen.
via
http://ift.tt/1dqgtVP
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen