ZUIDHORN - GroenLinks-leden en sympathisanten uit Zuidhorn, Grootegast en Leek hebben in het weekeinde onder het motto 'Minder Gas, Meer Zon!' actie gevoerd bij de NAM-gasboorlocatie 't Faan en langs de A7 bij bedrijventerrein Leeksterhout.
via http://ift.tt/1lLlltv'minder-gas%2C-meer-zon'
via http://ift.tt/1lLlltv'minder-gas%2C-meer-zon'