GRONINGEN - Jongerenwerkers, jeugdagenten, schoolmaatschappelijk werkers. De stad Groningen heeft ze nodig, vindt GroenLinks. Het stadsbestuur bezuinigt volgens de partij te veel op het jongerenwerk. Jongeren en kinderen worden zo te zwaar getroffen. Juist omdat de gemeente straks verantwoordelijk is voor de jeugdzorg moet de stad nu niet de oren en de ogen uit de wijken wegbezuinigen. GroenLinks presenteert een zorgplan om armoede, achterstanden en gezondheidsproblemen bij jongeren tegen te gaan.
via http://ift.tt/1hKaooE'Stop-met-bezuinigen-op-jongeren'
via http://ift.tt/1hKaooE'Stop-met-bezuinigen-op-jongeren'