zaterdag 8 maart 2014

De Telegraaf: 'slecht wonen in Vlagtwedde en Eemsmond'

VLAGTWEDDE/EEMSMOND - Het is slecht toeven in de gemeenten Vlagtwedde en Eemsmond. Dat zegt De Telegraaf. De krant heeft onderzoek gedaan naar de ‘fijnste gemeenten om te wonen' in Nederland.



via http://ift.tt/NJwJI1'slecht-wonen-in-Vlagtwedde-en-Eemsmond'