donderdag 6 maart 2014

De perronkus sterft uit

GRONINGEN - De NS is begonnen met het plaatsen van toegangspoortjes op 82 treinstations. Ten behoeve van de veiligheid, maar kun je straks nog wel iemand uitzwaaien op het perron?



via http://ift.tt/1fM0fCR