Groningen
donderdag 6 maart 2014
De perronkus sterft uit
GRONINGEN - De NS is begonnen met het plaatsen van toegangspoortjes op 82 treinstations. Ten behoeve van de veiligheid, maar kun je straks nog wel iemand uitzwaaien op het perron?
via
http://ift.tt/1fM0fCR
Nieuwere post
Oudere post
Homepage