Groningen
woensdag 12 maart 2014
Bouw jeugdsoos Nieuwe Pekela van start
NIEUWE PEKELA - Jongeren van Nieuwe Pekela geven woensdagmiddag samen met wethouder Anneke Duit de aftrap voor de bouw van het nieuwe jeugd- en jongerencentrum in hun woonplaats.
via
http://ift.tt/1lVqtuZ
‹
›
Homepage
Internetversie tonen