maandag 10 maart 2014

Betonstorten Groningen gaat dag en nacht door

GRONINGEN - Bouwers van de parkeergarage onder het toekomstige Groninger Forum aan de Grote Markt in Groningen zijn maandagavond in de bouwput begonnen met het storten van onderwaterbeton. Ze gaan daar onafgebroken 50 uur mee door om de vloer waterdicht te maken. De werkzaamheden liepen bij de start vertraging op omdat de samenstelling van het beton aanvankelijk niet klopte. De eerste van ruim 700 mortelauto's werden teruggestuurd.



via http://ift.tt/1elToAK