GRONINGEN - In de hele provincie wordt morgen actie gevoerd door leden van de groep Groningers in Opstand. Zo willen de leden aandacht vragen voor de problemen in het bevingsgebied en de slechte werkgeleggenheid.
via http://ift.tt/1e1gLiW
via http://ift.tt/1e1gLiW