zondag 16 februari 2014

Zonnecentrale Euroborg Groningen in gebruik

GRONINGEN - De zonnecentrale op het dak van de Euroborg in Groningen, die door een paar honderd particulieren is gefinancierd, is zondag 16 februari officieel in gebruik gesteld. Robbert Klaver van FC Groningen, algemeen directeur Erwin van Laethem van Essent en initiatiefnemer Sven Pluut van de stichting 1miljoen Watt deden dat tijdens een bijeenkomst in bioscoop Wolff.



via http://ift.tt/1dXQsJk