Groningen
zaterdag 15 februari 2014
Woonzorgcentrum Beerta geëvacueerd om warmhoudplaatje
BEERTA - Bewoners op de begane grond van woonzorgcentrum De Tjamme in Beerta moesten zaterdagmiddag tijdelijk hun woning verlaten wegens een brandje.
via
http://ift.tt/1jlEw96
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen