donderdag 13 februari 2014

Tientallen schademeldingen na nieuwe beving

LOPPERSUM - Na de aardbeving in Groningen in de nacht van woensdag op donderdag heeft de Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM) tientallen meldingen gekregen van mensen die schade hadden aan hun huis.



via http://ift.tt/1mbLliK