LOPPERSUM - Na de aardbeving in Groningen in de nacht van woensdag op donderdag heeft de Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM) tientallen meldingen gekregen van mensen die schade hadden aan hun huis.
via http://ift.tt/1mbLliK
via http://ift.tt/1mbLliK