zaterdag 15 februari 2014

Oud-minister Ben Bot hielp Groningen aan gas-deal

GRONINGEN - Oud-minister Ben Bot (CDA) van buitenlandse zaken speelde een hoofdrol bij het binnenalen van 1,2 miljard euro voor de provincie Groningen als compensatie voor de gaswinning. NRC Handelsblad maakte een reconstructie van het bestuursakkoord en sprak met alle partijen die hierbij betrokken waren.



via http://ift.tt/1cIr9eG