Groningen
vrijdag 14 februari 2014
NAM krijgt 650 schademeldingen na beving Groningen
De Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM), heeft sinds de aardbeving gisterochtend bij Leermens 650 meldingen binnengekregen van mensen die ...
via
http://goo.gl/pkD7ni
Nieuwere post
Oudere post
Homepage