vrijdag 14 februari 2014

NAM krijgt 650 schademeldingen na beving Groningen

De Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM), heeft sinds de aardbeving gisterochtend bij Leermens 650 meldingen binnengekregen van mensen die ...



via http://goo.gl/pkD7ni