donderdag 6 februari 2014

NAM compenseert woningbezitters

GRONINGEN De inwoners van de gemeenten Appingedam, Bedum, Delfzijl, Eemsmond, Loppersum, Slochteren, Ten Boer en Winsum kunnen bij de verkoop van hun huis een eventuele waardedaling door de aardbevingen claimen bij de NAM. Die heeft daarvoor met ingang van vandaag een regeling in het leven geroepen. Wanneer de regeling op 17 maart in werking treedt, begint de NAM meteen met de uitvoering.



via http://ift.tt/1iw8CGB