dinsdag 18 februari 2014

Kleine aardbeving in gemeente Loppersum

GRONINGEN - Er is dinsdagochtend even na 6.00 uur een kleine aardbeving geweest in de gemeente Loppersum. Dat meldde het KNMI.De beving had een kracht van 1,7. Het epicentrum lag bij het dorp Westerwijtwerd. Het is niet bekend of de schok schade heeft veroorzaakt.



via http://ift.tt/1jzWeWz