Bedrijven en overheid bundelen de krachten om te kijken hoe de chemische industrie in Groningen kan worden versterkt. Minister Henk Kamp (Economische Zaken) schrijft de Tweede Kamer woensdag dat er begin maart een actieplan wordt gepresenteerd.
via http://goo.gl/jWH1ad