woensdag 5 februari 2014

'Aandacht Groningen langer'

D66 en PvdA willen dat er in elk geval de komende 10 jaar meer wordt geïnvesteerd in Groningen. Het gebied wordt niet alleen getroffen door aardbevingen als gevolg van de gaswinning, maar kent ook een hoge werkloosheid.













via http://goo.gl/MNPdoU