dinsdag 18 februari 2014

Groningen: kleine aardbeving

In Groningen is dinsdagochtend iets na 6.00 uur een kleine aardbeving geweest. Die had een kracht van 1,7. Het epicentrum lag bij het dorp Westerwijtwerd, in de gemeente Loppersum ten noorden van de stad Groningen. Dat meldde het KNMI. Het is niet bekend of de schok schade heeft veroorzaakt.













via http://goo.gl/yHAXJ9