GRONINGEN - De raadsfractie van GroenLinks is woest op B en W. Op voorstel van GroenLinks bepaalde de gemeenteraad vorig jaar dat Groningen iedere euro, die de stad van het rijk krijgt voor armoedebestrijding, daadwerkelijk inzet voor armoedebestrijding. Volgens fractievoorzitter Mattias Gijsbertsen is er 1,8 miljoen beschikbaar, maar zetten B en W nog niet de helft in van dat bedrag. ,,Het college geeft een valse voorstelling van zaken'', zegt Gijsbertsen.
via http://ift.tt/1kH3Km0
via http://ift.tt/1kH3Km0