maandag 17 februari 2014

Gesteggel om nieuw onderkomen Welkoop

WINSCHOTEN - De Winschoter ondernemer Eddy Kamp heeft de gemeente Oldambt kenbaar gemaakt in actie te komen als Welkoop de deuren per 1 maart opent in het voormalig pand van autobedrijf Puma aan de Transportbaan in Winschoten.



via http://ift.tt/NXxAVV