WINSCHOTEN - De Winschoter ondernemer Eddy Kamp heeft de gemeente Oldambt kenbaar gemaakt in actie te komen als Welkoop de deuren per 1 maart opent in het voormalig pand van autobedrijf Puma aan de Transportbaan in Winschoten.
via http://ift.tt/NXxAVV
via http://ift.tt/NXxAVV