Groningen
woensdag 5 februari 2014
Geen ton voor MFC Noordbroek
NOORDBROEK - De toekomstige gebruikers van het multifunctioneel centrum (MFC) in Noordbroek hebben een boze brief gestuurd naar burgemeester, wethouders en de raad van de gemeente Menterwolde.
via
http://ift.tt/1eqlAan
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen